|
Zipok
|
 |
« : Joulukuu 25, 2009, 00:01:30 » |
|
Kesä-edit 6.5.2010: Moro!
Kesän ajan sisävuorot tauolla. Syssymmällä katsotaan uusiks mitkä on kuviot. Kiitokset kuluneen kevään hypyistä!
Parkourterveisin Tomi Kupiainen
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 06, 2010, 20:17:52 kirjoittanut Zipok »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Zipok
|
 |
« Vastaus #1 : Joulukuu 25, 2009, 00:10:41 » |
|
Harjoittelu tulisi olemaan suht omatoimista, mutta jos 'valmentajalle' on kysyntää niin voimme harkita harjoitusten vetämistäkin. Jos siis haluat jonkin sortin opastusta, niin kerro. Tehdään se mikä on meidän osaamisella mahdollista.  Emme mitään supermiehiä ole - ihan tavallisia asiasta ja liikkumisesta kiinnostuneita nuoria, jotka olemme itsekin vasta tutustumassa tähän supersiistiin liikuntamuotoon eli paar-kouriin! Hop!
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 25, 2009, 00:14:42 kirjoittanut Zipok »
|
tallennettu
|
|
|
|
EP
Hey why not?
|
 |
« Vastaus #2 : Joulukuu 25, 2009, 15:36:57 » |
|
Jouluisia terveisiä savonlinnaan!
Oikein hienoa! Toimintaa alkaa löytyy entisestä kotikaupungistani. Tulisin muuten vakio kävijäksi mutta olen töissä monesti perjantaisin, plus vedän mikkelissä parkour salivuoroa lauantaisin. Tervetuloa mukaan milloin vaan! Osallistuminen on täysin ilmaista! Mut hei! täytyykö teidän varata useampi vuoro kerrallaan? Jos vaikka saatte sieltä täältä varattua kun on maksajia? Ajattelin semmoista että esimerkiksi ensiviikon perjantaina 1 tammikuuta 2010 voisin tulla pomppimaan mukaan. Ja jos porukka on vähissä niin voisin kustantaa suurimman osan varausmaksusta itse. Laita viestiä mullepäin niin katotaan mita voitais keksiä.
T, Elias Paloniemi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Freerun
|
|
|
|
Zipok
|
 |
« Vastaus #3 : Joulukuu 26, 2009, 19:05:26 » |
|
Kappas! Olisihan se aika siistiä käväistä mikkelissä hyppimässä. Ei ole kovin kaukana joten bussilla voisi hyvinkin tulla aina joskus. 28.12. Edit: Halli ei ole varattavissa 1.1.2010. :/ Harmin paikka, mutta ei maha mittään. Toivottavasti joku toinen kerta kuitenkin onnistuu.Mitä tiedustelin savonlinnan vapaa-aikatoimelta kokeiluvuoroa varatessani, niin vastaus oli että eivät erityisen mielellään anna yksittäisiä vuoroja. Sanoivat että vakiovuoro se olisi paljon parempi ratkaisu. Ja kieltämättä, niin meistäkin. On muuten hienoa, että mikkelissäkin löytyy aktiivista skeneä! Kieltämättä olin motivoituneempi yrittämään samaa tännekin kun luin etusivun uutisista sisävuoroistanne.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2009, 14:43:10 kirjoittanut Zipok »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Valerian
|
 |
« Vastaus #4 : Helmikuu 22, 2010, 13:18:44 » |
|
Noniin, account-ongelmat on ohitettu, joten hypään sekaan soppaan.
Tämän viikon perjantaille, klo 18-20, on sovittu ensimmäinen vakiosalivuoroistamme, jotka on nyt turvattu parin kuukauden ajaksi. Suosittelen kiinnostuneita ilmestymään paikalle ja ottamaan yhteyttä Tomiin tai minuun tavalla tai toisella. Tilaa riittää, ja odottaisin mielenkinnolla uusia naamoja!
-Joel/Valerian
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
monkey 98
|
 |
« Vastaus #5 : Maaliskuu 22, 2010, 06:51:09 » |
|
hei! Minä voisin tulla mukaan harjoittelemaan. Olen 11v, kohta 12v enkä oiken vielä osaa paljoa mitään, niin että ois hyvä jos voisitte vähän opastaa. mutta kiinnostusta lajiin löytyy.  onko muuten yleensä monta ihmistä ollut mukana sisätreeneissä? niin tietäis vähä et paljo se tulis yleensä yheltä kerralta maksamaan. terveisin: Leevi Pasanen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Zipok
|
 |
« Vastaus #6 : Maaliskuu 23, 2010, 18:44:44 » |
|
Hei siistiä! Tervetuloa, tervetuloa. Varmasti tekemistä jokaiselle keksitään ja neuvotaan mikä voidaan. Tähän mennessä on aika vaulttailupohjaista ollu treenaaminen, mut kaikkea muutakin parkouria on tehty ja jotkut on ihan vaan voimistelleet. Varaudu kans siihen että alkulämmittelyt tehdään kunnolla turhien loukkaantumisten välttämiseksi. Se on tärkeempää ku vois luulla!
Kait olet hoitanut vanhempiesi kanssa asiat kuntoon, että he tietävät minne olet perjantaina tulossa, ja kait on OKL:n liikuntahallin paikka tiedossa?
Meidän lukumäärä riippuu vähän päivästä, mutta ensi perjantaiksi olis näillä näkymin ainakin seitsemän osallistujaa tulossa, eli se tekis n. 2,5€/nuppi. Ton verran kun varaat mukaan, ni riittää hyvin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 23, 2010, 18:46:51 kirjoittanut Zipok »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
monkey 98
|
 |
« Vastaus #7 : Maaliskuu 24, 2010, 09:39:41 » |
|
joo kiva, olen tulossa sitten perjantaina! vanhemmilta olen jo kysynyt luvan ja okl-hallin paikka on tiedossa. joten nähdään perjantaina 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Zipok
|
 |
« Vastaus #8 : Maaliskuu 28, 2010, 21:35:59 » |
|
Jou jou. Lahden vuosikokouksessa tuli Joelin kanssa käytyä ja oli varsin mainio reissu. Siellä näki miten alkulämmittelyt tehdään, varokaa vaan!
2.4. ei sisävuoroa pääsiäislomien vuoksi. Virv varv.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|